måndag 7 oktober 2013

131007.

Känns som om den här veckan inte kan bli annat än bra. Det värsta är väl då att den kommer svischa förbi.
Ser framför allt fram emot torsdag-söndag. På torsdag åker jag upp till Emelie i Sthlm. Hon utbildar sig till hudterapeut och jag ska få en ansiktsbehandling på 90 min på hennes skola, för halva priset! Jag är verkligen i behov av en ansiktsbehandling eftersom jag har sjukt dålig hy och har fått läkarhjälp för det - det kan inte bli värre så att säga. Dessutom får jag ju umgås med en av mina bästa vänner!
På fredag åker jag ju upp till Sthlm igen, då för fotbollen! På lördag kommer Zana upp till Sthlm och vi ska shoppa.
På söndag är det höstens första match, superettan! Det blir en lång resa dock, i Kungälv.. Men ändå sjukt roligt. 
Ja vad fan. Riktigt taggad för den här veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar