torsdag 10 oktober 2013

131010.

Nu har jag äntligen fått lägga mig i sängen. Blev en längre dag i Stockholm än vad som var planerat. Skulle ha en 90 minuters ansiktsbehandling med Emelie. Hon hade en annan kund efter mig. Så när jag trodde att allt var klart tog en annan person över behandlingen, pga min problemhy. Hon gjorde två olika behandlingar efter det, en med syra och en med ström. Så.. Efter fyra (!) timmar var jag klar. Allt detta för halva priset av 90-minutersbehandlingen. Det kallar jag service - klart jag kommer komma tillbaka dit!
Just nu ser jag ut som ett jäkla spöke i facet men bättre ska det bli. Blir mer behandlingar och nya produkter. Jag här verkligen allt för att få problemfri hy! Så trevliga tjejer som hjälpt mig idag. Och Emelie är underbar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar