tisdag 15 oktober 2013

131015.

Okej. Sverige förlorade mot Tyskland. Men, de gjorde också tre mål! Det är bland de vackraste frisparkar jag sett av Sebastian Larsson och Tobias Hysén. Bara den minimala nicken Hysén ger Larsson och sparken som slås och Hysén löper, och på volley stänker i trean! Fantastiskt! Jag vill se mer av Hysén på plan på landskamper.. Man behöver inte vara utanlandsproffs för att lyckas bra i landslaget!

Nu är det en dag imorgon. Då ska jag försöka träna volleyboll med min lårskada jag drog på mig på matchen i söndags. Har haltat runt sedan dess (och jag avskyr att halta för det känns löjligt när det drar till sig uppmärksamhet)! Så jag biter i det sura äpplet och försöker göra mitt bästa imorgon, och försöka minimera risken för att det ska bli värre. Håll en tumme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar