söndag 6 oktober 2013

131006.

För första gången på länge har jag inte haft någon söndagsångest idag. Något jag normalt sätt lider av. En topp i min sjukdomshistoria med andra ord.

Har haft en trevlig helg.
Först hade jag och mamma en lugn filmkväll i fredags. Igår fikade jag med Elin i hennes nya lägenhet som jag hyrde ut till henne. Tummen upp för det. Sen blev det middag med Ida och Ebba här hemma.
Idag har vi haft ds-möte under dagen. Efter det åkte jag hem till mamma och pappa för att skypa med Lovisa i Oslo, Ida var tyvärr inte hemma då. Vi försöker hitta en helg som passar bra för ett besök för mig. Men det är svårt att få ihop det.
Ikväll gick jag och Zana en timmes långpromenad, vilket var sjukt skönt! Mer promenader åt folket!

Nu är jag taggad för en rolig vecka, framför allt Sverige-Österrike på fredag..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar