torsdag 2 januari 2014

140102.

Vi hade det verkligen bra i Oslo. Det enda vi velat ändra på var vädret. Det har typ spöregnat hela tiden, och blåst!
På nyårsafton var vi först, jag Lovisa och Malin, en sväng på stan, tittade på slottet och shoppade lite.. Jag köpte en "skolväska" som jag redan trivs sjukt bra med.
När vi kom hem väntade vi in Ida som jobbade och så gjorde vi oss i ordning.
Gick och käkade trerätters middag på en resturang inne i centrum. Efter det var det nästan tolvslag så vi gick ner till Akkerbrygge och skålade i skumpa till alla raketer. Därifrån tog vi med några katrineholmare vi stötte på till en nattklubb där Lovisa och Idas roommates var. Det var ett trevligt ställe och vi satte oss ner och pratade med några trevliga norrmän. Det är så kul att man är i ett annat land men kan prata sitt eget språk.
Sen blev det en promenad hem i spöregnet.
Igår slappade vi!

Nu ligger jag i min säng hemma igen och inser att jag flyttar om två veckor! Har en hel del att ordna innan det.. Gasch!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar