söndag 26 januari 2014

140126.

Sitter i sängen och pluggar. Ska skriva en recension på två A4 om en artikel med namnet "CSA (Centralförbundet för socialt arbete) och socialpolitiken kring sekelskiftet 1900". I vissas öron kan detta låta som pest och pina men jag tycker att det är väldigt intressant, och jag får väl säga att den politiska delen är lite av mitt intresse. Vi fem i vår studiegrupp (Johanna, Mira, Clara, Malin och jag) skulle välja varsin artikel och medan de andra verkligen inte ville ha denna var det den som lockade mig mest. Tur att vi är olika!

Ska skriva lite till sen är det dags att göra mig iordning för jag, Hampus och Emma ska på hockey klockan 16. Malmö Redhawks-Björklöven. Gratis inträde, det går bara inte att tacka nej då.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar