lördag 11 januari 2014

140110.

Idag hann vi med det viktigaste i lägenheten - åka till soptippen! Det var skönt att få iväg grejerna jag skulle slänga. Och tomt börjar det bli. Har flyttat in hos mamma och pappa för det känns så kalt och tomt i lägenheten nu. Imorgon ska jag försöka flytta de sista grejerna till förrådet, sen söndag och måndag kommer folk och hämtar grejer som de ska köpa. Känns skitbra!
Så.. Om en vecka ligger jag inte i den här gästsängen utan då ligger jag i en säng hos Carola och co! Då har jag flyttat till Malmö. Det är lite svårt att ta in det men jag är så taggad!
Kul är också att jag har kontakt med ett volleybollag där nere som jag kanske ska börja spela med. Skönt att träffa folk utanför plugget hoppas jag. Men, framtiden får visa hur det blir. Jag är öppen för det mesta i alla fall!
Ikväll såg jag "sista" bandymatchen, i alla fall på en obestämt framtid. Bra att de vann den. Och på söndag spelar jag sista volleybollmatchen med KVK. Konstigt, efter ca 14 år i klubben. Ska se till att göra en massa poäng!


Bild från i somras på Heimstaden. Hoppar in och jobbar där på tisdag, när de har lite brist på personal på kontoret.. Lite "trött" på ledigheten nu. Det där lär jag få äta upp om två veckor.. Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar