torsdag 30 januari 2014

140130.

Efter ett par samtal med pappa igår så känns allt bättre när jag vaknade idag. Dippen börjar försvinna. Och snart är det helg!

Tränade andra träningen med Malmö KFUM ikväll. Mina knän är nu helt blåslagna. Mina knäskydd är väl kanske inte de bästa och det märker man tydligt när man nästan bara tränar försvar (mycket golvkontakt). Men det är kul att träna. Dock är ju allt så nytt med att hitta de andra spelarna och samspela med de.

En annan grej som jag tänkte på häromdagen var att jag, när jag var i Oslo, la upp en bild på instagram och skrev "Även i Oslo är jag Agges syrra" efter att ha träffat tre katrineholmskillar som förstod vem jag var genom att jag var August syster.. Sen skrev jag typ "dags att leverera Malmö" med meningen att jag vill vara Anna här nere, och inte bara Agges syrra. Haha, gick ju sådär. Nu har det börjat en, väldigt trevlig, tjej i min klass från Åtvidaberg som faktiskt är bekant med August. Herregud. Var jag än tar vägen så har min bror en liten snikig väg in i mitt liv. Men äsch, det gör mig inget - bara lite skrattretande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar