lördag 18 januari 2014

140118.

Har överlevt ett dygn i Malmö. High five till mig. Men så svårt har det inte varit. 
Idag var jag, Carola och Emma på Ikea och Chilli och handlade lite prylar till min avdelning i huset. En hylla, en klädställning och två ljusstakar. Fint blev det och mina kläder är undanstuvade. Tummen upp på det.
Ikväll är familjen på födelsedagskalas i Lund. Jag har myst framför teven med katterna. Inte helt tokigt faktiskt! Mig går det ingen nöd på.

Imorgon får vi se vad det blir. Jag kanske borde kolla upp lite hur man tar sig till skolan ordentligt. Det är inte granngårds direkt. Som tur är får jag skjuts av Lasse på måndag så jag inte missar uppropet. Vore ju rätt trist att behöva åka hem till Katrineholm igen på grund av att jag inte hittade/hann till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar