måndag 20 januari 2014

140120.

Första skoldagen är avklarad. Det har varit mycket information och nya intryck. Allt har känts väldigt bra måste jag säga, för jag var trots allt lite nervös imorse. Träffade en tjej direkt på uppropet imorse som jag hängt med resten av dagen.. Då känner man någon, vilket känns lite lugnande.
Och hem kunde jag ta mig utan några problem.
Nu sitter jag och Hampus här hemma och väntar på att resten av familjen ska dyka in. Lasse skjutsade Emma till fotbollsträningen dit även Carola ska. Sen blir det lite kvällsfika.

Imorgon är det två föreläsningar. Efter det tänkte jag ta mig till blodgivningen och bli blodgivare även här nere. Sen tror jag att det blir första volleybollträningen. Eller, ska provspela.

Kom att tänka på en sak förut.. Om jag inte hade hoppat av lärarprogrammet utan fortsatt så hade jag tagit examen i fredags, istället börjar jag plugga idag. Vilka kontraster!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar