lördag 25 januari 2014

140124.

Idag har jag gjort det bästa hittills i mitt liv som skåning.. Jag har skaffat egen lägenhet! Nästa vecka skriver jag kontrakt. Som min eminenta granne blir inget mindre än Turning torso! Känns lite mäktigt faktiskt.
Jag trivs som fisken i vattnet!
Sitter på bussen hem till Oxie från stan nu. Vi har varit kanske 1/6 av klassen som har "festat" lite. Men, jag blev trött och kände att det var dags att åka hem. Jag har ändå haft skitkul och trevligt ikväll och när de andra skulle vidare ut kändes det helt okej att åka hem till sängen efter en lång vecka med massa nya intryck. (Världens längsta mening)..

Imorgon ska jag åka och köpa en skrivare. Sen ska nog jag och kusin Carola hitta ett ställe man kan fixa sina naglar på. Får helt enkelt se vad mer helgen har att bjuda på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar