söndag 19 juni 2011

i am not on my own.

Nu sitter jag här hemma i soffan igen. Helgen i Örebro var riktigt bra. Allting var precis lagom. Plus att det är tio gånger roligare att gå ut i en annan stad än Katrineholm. Blev till och med "efterfest" inatt, i en grymt fin lägenhet med sovloft. Jag blev nästan kär i den. Vi var hemma vid fyra inatt och somnade som stockar både jag och Hanna.
Började morgonen med kinamat från igår kväll. Det satt där det skulle.

Nu ska jag städa och plocka här hemma. Gör jag inte det varje dag? Känns som det. Dessutom väntar disken, den har väntat alldeles för länge nu.

Har fått ett nytt smeknamn btw. "Na" vilket står för negativa Anna. Jag förstår inte alls hur det kan komma sig. Säger mig ingenting. Kul var det i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar