torsdag 16 juni 2011

wherever you will go.

Nu har jag ingen aning om hur jag ska börja. Känns som om jag börjar likadant i varje inlägg. Känns trist.

Det är kaos här hemma. Grejer högt och lågt. Så om någon skulle vilja komma och kolla på lägenheten så.. Hmm, njae. Ja, jag vet att jag måste städa mamma. Det får bli när jag kommer hem från Örebro på söndag.

Planerna för helgen hos Hanna är följande. Imorgon kväll kommer vi spendera hemma hos henne med egenlagad middag och mys.
Lördag dag får vädrets makter bestämma våra planer. Bad och sola om solen visar sin bästa sida, annars kan nog lite shopping få oss på bättre humör. Lördagskvällen är vigd till utgång. Sen blir det en lagom soft söndag. Känns perfekt. En minisemester helt enkelt.

Nu ska jag nog.. Hmm, antingen ligger kvar här i soffan och somna snart nog eller så plockar jag med lite grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar