söndag 12 juni 2011

ordinary world.

Arbetskläderna är testade och just nu "går jag in dom", även fast jag ligger rätt stilla i soffan..
Klockan sju är riktigt tidigt för mig, klockan står på 6,00. Herregud, är det inte fortfarande mörkt så tidigt? Skämtåsido. Tidigt är det och jag är ingen morgonmänniska. Min hals har börjat retas med mig, igen. Nu är det fjärde gången på två månader.

Men jag ska låta bli att bli sjuk ännu en gång, ska göra allt förebyggande man kan, framför allt att tänka att jag är frisk. För det gäller att jag är pigg och kry på fredag för då flyr jag från Katrineholm och gästar Örebro fre-sön. Allt för att komma härifrån.

Sitter lite halvt på spänn och håller tummarna för Robban som spelar golftävling i USA just nu, det är de sista avgörande hålen och han är i delad ledning. Håller han ihop det vinner han inte bara en jävla massa pengar utan också vinner han sig ett namn på usa-touren. Mycket bra för oss eftersom han kommer hem om några dagar! Håll i det nu Robban!

Nej, 6,00 stod klockan på. Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar