söndag 26 juni 2011

walking on sunshine.

Det har varit en perfekt helg. Jag är helnöjd.
Midsommarafton var lugn här hemma tillsammans med Jennye.
Midsommardagen invigde jag personligen Brevens Bruk aka. "Kullen" om man är Vingåkrare. Det var.. trevligt? Jag var dock chockad över diverse människor. Kände mig otroligt överklädd eller "för välklädd för sammanhanget" men jag hade en riktigt trevlig kväll.
Idag var det golftävling som stod på schemat. Där slutade vi prata om det.
Efter det fick det bli en tur till Bie för att titta på fotboll. När jag var där ute ringde Hanna och ville umgås. Vi har haft en jättemysig söndagskväll som avslutades lite spontant ute i Boda Kvarn tillsammans med Alex och Sanjin. En helt perfekt avslutning på en perfekt helg.

Nu börjar arbetsveckan, kanske lyckas fynda lite mer i källare och på vindar. Vem vet.

Kan inte tänka, jag står bara här och ler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar