måndag 13 juni 2011

leaving home.

Klockan sju imorse var jag på plats på jobbet, eller jag var till och med där kvart tio i sju.
Dagen har varit rätt rolig faktiskt. Det är kul att man kan röra sig runt i stan och göra olika saker.
Vi har idag: Delat ut brev. Rensat två vindsförråd. Varit på soptippen. Agerat bärgningsbil.
Det är ett varierande yrke.

Kvällen har spenderats på Boda Kvarn - "personalavslutning" med personal från Strångsjö, Sjöholm, Stavstugan och Sörgården. Mycket trevligt faktiskt, och god mat. Men jag, Sara och Rebecca drog oss hem rätt skapligt eftersom klockan står på 6,00 för mig och tidigare för de andra två.

Imorgon ska jag titta på en lägenhet. Hoppas verkligen att den tilltalar mig för den är 700 kronor billigare än min nu. Det är mycket pengar! Så jag håller tummarna. Dessutom känns det som om jag har "gjort mitt" i den här lägenheten. Har verkligen känt mig som hemma här men det är dags att slå upp ett nytt kapitel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar