söndag 12 juni 2011

should i stay or should i go.

Jag har haft den bästa dagen och kvällen på evigheter. Allt har bara klickat från början till slut. Regnet skiter jag i, det kryddade bara dagen.
Det var så roligt att se min älskade bror ta studenten. Allt var perfekt.
Och Lovisa som grät, heeela tiden, sötnosen..
Bästa dagen, utan tvekan.

Det finns dock en person i den här staden som verklige sätter griller i huvudet på mig Det är sjukt vad starkt jag har påverkats av den här personen. Att jag kan vara fast vid något som aldrig någonsin var någonting. Det är ett sånt läge när det inte går att släppa taget men kontrollen, det är fritt att sväva och drömma men förbjudet att leva med. Det fanns så många andra ikväll men mina förbannade tankar stannar just där, vid just den personen. Fel person!
Nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar