onsdag 29 juni 2011

life is ours, we live it our way.

Fick nyss en enorm längtan till måndag kväll. Väldigt lustigt att längta till en måndag bara sådär? Normalt vore ju att längta till fredag eller lördag, vilket jag i och för sig gör också. Men på måndagskvällar är det Johan Falk, vilket betyder bra polisfilm och snygg hunk i Joel Kinnaman. Jag älskar tv4 för detta.

Allsången var helt okej. Robert Wells är alltid bra men jag saknade draget. Nästa onsdag blir det förhoppningsvis allsång igen och då är det Andreas Johnsons tur, kan tänka mig att det blir lite mer drag då.
Katrineholms Kurirens chefredaktör kom fram till mamma, pappa och mig och frågade om hon kunde få ta en bild på oss (pappa) i och med att han är back on track efter hjärtinfarkten. Hon skulle lägga ut det på sin blogg och här har ni bilden. Jag känner mig så pigg på att vara med på den bilden som ni kanske ser. Usch, gillar inte sånt där, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar