torsdag 1 oktober 2015

151001.

Första oktober idag alltså...

Sjukskrev mig från jobbet igår, kände mig inte alls på topp! Men jag åkte ändå ut till Oxie och var barnvakt åt Teo, Tindra, Tage och Elsa. Var 1,5 år sedan jag var barnvakt där sist - kan säga att barnen var saknade och jäklar vad stora de blivit!! Elsa var ca 1 när jag var där sist (kröp, åt barnmat och kunde inte prata).. Nu är hon 2,5 och går, springer, spelar fotboll, pratar, äter vanlig mat. Ja allt som ett stort barn gör! Jäklar alltså!
Det var så enkelt att ta hand om dem så de 4,5 timmarna jag var där bara flög iväg!

Idag tog jag sovmorgon och har nu städat här hemma! För om 1 timme och 40 minuter kommer Sister from another mister Ebba hit och stannar till måndag morgon! FANTASTISKT!
Men innan det, lite plugg - på min nya iPad som jag i panik köpte igår eftersom min dator pajat! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar