torsdag 8 oktober 2015

151008.

Har precis varit och käkat lunch med Zana på sultans. Åh vad jag vill ha henne närmare (rent kilometermässigt). Vi bestämde oss för att jag ska komma hem till henne och Johan på lördag morgon och äta frulle för att vi ska hinna ses en gång till innan jag åker hem igen!

Igår kväll var jag med mamma och Ebba på Augusts innebandymatch. De vann med 12-6 tror jag och det var ju kul!
Snodde en kram av August efter matchen! 

Har även hunnit sälja massa av mina prylar som jag har haft stått i mamma och pappas källare som jag aldrig kommer använda igen! Superbra verkligen! Ikväll är tanken att dra in lite mer än 1000kr på ett köp! Den sitter fint!

Men! Det bästa än så länge här hemma. Jag klipper och färgar håret hos Ida på Självfallet här i stan (har inte blivit nöjd någon annanstans!) och hon har inga tider lediga förens i slutet av november vad jag förstått.. Så igår kväll skrev hon till mig att hon kan klämma in mig under mammas färgtid i eftermiddag! OM JAG BLEV GLAD! Min utväxt är inte att leka med! Kolla bara!


Annars ikväll blir det lite häng i Ida Ps nya lägenhet! Så mysigt att träffa henne igen också!

Glad att jag åkte hit hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar