fredag 30 oktober 2015

151030.

Blev en dag i sängen idag. Jag som hade sett fram emot att umgås med Lovisa som är här nere i trakterna.. Men orkar verkligen inte. Tar igen mig och kurerar till imorgon istället för då är det inget annat som gäller än full fart, med Lovisa mfl!

Men, jag deppar verkligen inte här hemma i sängen. Skriver lite med min äldsta barndomskompis på Facebook nu. Vi har sedan vi slutade gå i skolan tillsammans (typ 9:an) haft sporadisk kontakt och det har alltid varit som vanligt när vi setts under åren. Hon berättade om att hon och hennes man köpte hus i somras (så uppdaterade är vi om varandra!...) och håller på att renovera. I det samtalet, om hur rummen skulle se ut, fick hon lov att berätta att i april kommer en liten bebis! Hur fantastiskt är inte det!! Så när jag är hemma i jul ska jag krama den fina bebismagen massor!

Ett sånt där glädjeskutt idag också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar