onsdag 21 oktober 2015

151021.

Har haft en mycket bra dag idag.. Fick en lång sovmorgon sen kom Diana hit och vi gick och gymmade och efter det tog vi en pw på stranden. Har också hunnit med att jobba och gå en 1,5 timmes promenad med Rebecka och hennes hund. Nu ligger jag hemma i sängen och tittar på mff i CL. Ledning än så länge! Tummen upp för det.

Men.. Till dagens absolut bästa grej (som gjorde den här hösten så mycket roligare!) Jag gick in på min mejl imorse för att göra lite styrelsearbete, då ser jag att jag fått ett mejl från danska fotbollsförbundet kan man säga. Där stod det att jag har förtur att få köpa biljetter till Danmark-Sverige i playoff-matchen den 17 november i Köpenhamn. Jag höll på att trilla av pinn! Helt otroligt att jag får det tack vare att jag var på Danmark-Sverige där förra våren! Så snabbt som fan klickade jag hem 4 biljetter under förköpet! Kunde inte blivit gladare då jag direkt sa, när lottningen var klar och der blev Danmark, att jag MÅSTE dit. Och dit ska jag med Diana, Vicky och någon mer!!! Fantastiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar