fredag 16 oktober 2015

151016.

Då var det helg här i Malmö, för min del iallafall.. Har haft examinerande seminarium och rollspel på förmiddagen, som gick bra.

Så nu har jag tänkt ha några timmars hemmaspa här. Sitter just nu med Olaplex nr3 i håret, och ska ha det i minst en timma tänkte jag. Mot slutet kör jag på en ansiktsmask och sköljer av allt i duschen.

Tvättar håret och lägger i lite silverschampoo och balsam för att få behålla min kalla blonda färg och avrundar med en inpackning från Maria Nila som får sitta någon timma den också. Mot slutet av den kör jag på en annan ansiktsmask.

Tänkte passa på att peela kroppen med sockerscrub från Rituals också.

Sen ska jag hinna med att måla naglar och smörja in ansiktet med massa bra saker från dermaquest också! Dessutom måste jag ju göra mig iordning för middag på stan ikväll (hitta rätta kläderna är ju en djungel) Men sen är jag riktigt redo för en helg med massa roligheter!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar