måndag 26 oktober 2015

151026.

Då var det måndag igen. Jag har haft en bra, lite konstig, helg med mina käraste vänner här i Malmö.
I fredags hade jag och Diana fredagsmys med promenad i solen, tacos och lite mousserande för att fira våra två klarade hemtentor på förra delkursen.
I lördags drog vi en sväng till Emporia för lite shopping. Jag kom hem med en vit blus.
Nöjd och glad åkte jag hem och laddade om för kvällen. Förfest hos Diana tillsammans med henne, Vicky och Evelina. Efter det drog vi ut och svängde våra lurviga. Det var jättekul faktiskt. En riktigt lyckad kväll..
Igår blev det bara söndagsslapp. Avrundade dock med tvätt igår kväll.

Nu går vi in i en ny vecka med hemtenta, jobb och träning. Men på fredag och till måndag är Lovisa här nere i Malmö! Lovely!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar