torsdag 5 december 2013

131204.

Jag var den tråkiga i min grupp nyss (den äldsta) och gick från Silver Bullet som nattklubben heter innan alla andra (de yngre). Vi har otroligt mycket jobb att göra så jag har legat här i sängen och sökt lite allmän fakta om saker och ting. Jag älskad allmänbildning så det gör mig inget att klockan drar i väg mot 02.

Imorgon är sista skiddagen. Det har gått otroligt fort. Allt värker men skidåkningen, backarna, utsikterna, vädret, stämningen är oslagbar.
På fredag kommer vi istället för skidor åka till Salzburg med allt som det innebär. 

Hade personliga samtal med ledarna ikväll. De sa två positiva saker och en negativ. Jag blev supernöjd, även med den negativa eftersom jag vet till 110 % att det stämmer!

Vi har en fototävling med STS på instagram. Så jag lägger upp massa fina bilder där. Här är dagens bilder.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar