lördag 28 december 2013

131228.

Jag njuter verkligen av ledigheten, och samtidigt inser att det i 3,5 år fram inte lär bli mycket av den varan..

Idag har jag och Lovisa tittat på massa fotboll. Däribland KSKs match som de vann med 11-1. 
Efter det blev det en lite annorlunda match. Kib mötte Kif i handboll. Det var en riktigt rolig match måste jag säga. Många skratt.

Sen har jag resten av eftermiddagen och kvällen kört lite grejer till förrådet och framför allt packat här hemma, nu är det tomt på väggar vilket gör lägenheten otroligt opersonlig. Men det börjar bli lite ordning på saker och ting, dock är det en lång väg kvar tills det är tomt här.

Morgondagen bjuder på lunch och umgänge ute hos Emma i Granhed. Hon har bjudit hennes närmsta tjejkompisar. Ska bli kul att träffa de andra som jag bara träffat ett par gånger innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar