torsdag 26 december 2013

131226.

Ska summera julhelgen tänkte jag.

Julafton:
Vi började hemma hos mamma och pappa med julgröt, Kalle och sen julklappsutdelning. Vid 19:00 styrde vi mot familjen Öhrman som bjudit in oss. Det blev en superlyckad kväll, om inte den bästa julaftonen jag varit med om. Kvällen slutade inte förens vid tvåtiden.

Juldagen:
Familjen tog med mormor ut till Tisnarbaden till min morbror Anders och Mari. Där åt vi en trerättersmiddag. Tillsist kom även tomten med lite godsaker till allesammans.
Direkt därifrån åkte jag, Lovisa och Ida till Elin på inflyttningsfest. Hela tjejgänget var där och vi styrde till Statt. En trevlig kväll.

Annandag jul:
Idag har vi varit på bandy i Örebro. Kvbs vann stort med 5-0 och vi ca 150 ditresta katrineholmare kunde inte vara mer nöjda.
Nu avslutar jag kvällen i soffan!

Imorgon åker jag och Lovisa till Stockholm för lite mellandagsreashopping!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar