söndag 15 december 2013

131215.

Nu är jag klar med alla julklappar. Ullared i dagarna två fick ordna upp allt. Hittade bra grejer tycker jag själv, vad de som ska få julklapparna tycker vet jag ej än.. Och jag köpte inte mycket saker till mig själv! Det som blev till mig själv var typ ett nagellack, stearinljus, nagellacksborttagning, bomullspads, plåster, ansiktsmask, fryspåsar, lite godis och en burk. Dass ist alles. Måste säga att jag hela tiden tänkt "Detta är oerhört onödigt, ta bort." Så jag har hela tiden rensat ur vagnen under tiden. Klapp på axeln till mig.

Hade också match i eftermiddag i Värnamo. Förlorade tyvärr med 3-1 men jag gjorde personligen en bra match. Servade som en nöt men i anfall och försvar kan jag vara nöjd över. Och det är ju faktiskt så att det kan ha varit min sist match - Gud förbjude! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar