onsdag 18 december 2013

131218.

Trots att det känns som att det är en himla röra med allt nu så känns det samtidigt rätt bra.
Att det snart är jul hade fram till i förmiddags kunnat blivit lite hipp som happ på grund av den stora vattenskadan hemma hos mamma och pappa. Golvet i köket, datarummet och hallen är upprivet, och det luktar pyton. Vilket betyder att man mer eller mindre inte kan fira en ordentlig jul där.. Som tur är rycker en kompisfamilj in och bjuder in vår familj på middag på julaftonskvällen tillsammans med de och ett par släktingar. Det gjorde min dag och min jul!

Har även ikväll haft en trevlig grötfest på jobbet. Tomten kom med klappar, jag fick mandeln i gröten och tackades av för min tid där. Nu är det bara två dagar kvar på min anställning.. Sen hoppas jag att jag kan få hoppa in som vikarie fram till jag flyttar till Malmö. (Om du läser detta Carola så kommer jag nog ner den 17 januari, men jag ringer dig om mer detaljer i mellandagarna)!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar