lördag 28 december 2013

131227.

En dag i Sthlm. Hittade lite grejer som jag är nöjd över. En byxdress till nyår, ett par svarta byxor, två klockor (på rea) och ett nagellack. Lovisa fick sin vinterjacka! Alla är nöjda och glada.

Väl hemma åkte jag till mamma och pappa och fick lasagne. Sen låg jag och tittade på många avsnitt av Homeland. Jag har aldrig förut blivit "beroende" av en serie förens nu.. Den är sjukt bra. Åkte hem för en timma sedan, vid halv ett. Efter det har jag passat på att packa massor inför flytten. Ska köra några grejer till förrådet imorgon. Kan ju lätt säga att fröken Härnström har köpstopp gällande inredning! Fy fan vad grejer jag har. Sen ska jag nog passa på att fota bilen, sängen och matbord + stolar som ska säljas också. 
Där emellan någonstans ska det bli lite tid för specce cup och lite annan sport. Dygnet har ju trots allt 24 timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar