söndag 29 december 2013

131229.

Januari
Fick nytt jobb - vikariat hos Heimstaden som uthyrare
Farmors begravning en fredag med klarblå himmel och rimfrost

Februari
Började vårterminens läxläsningen för somaliska barn och ungdomar
Magnus uggla i Sthlm 
Slutade på Strångsjö skola och började på Heimstaden
Var i Rättvik med Emma
Jag fick glasögon

Mars:
Sverige-Irland på friends arena med Lovisa. Och utgång på det
Var för första gången i mitt liv på Öland. Med Emma över påsk.

April:
Pappa fyller 60 och det blir kalas.
Bokat biljetter till gyllene tider med Lovisa.
August hyrde en lägenhet av mig (som han nu i slutet av januari flyttar ifrån hem till mamma och pappa)
Firade Valborg i en sommarstuga med en roligt gäng
Gick från mörkbrunt hår till ljusblont

Maj:
Fyllde 24
Gick på hockey-VM med pappa. Sverige-Danmark!
Våren hade verkligen dragit igång och jag umgicks med vänner mer än på länge.

Juni:
Firade Willes student i Stockholm
Maria och jag såg Sverige-Färöarna på Friends
Jag och Lovisa spontanar och drar till Öland över midsommar

Juli:
Ebba och jag hade en mysig dag i Söderköping med mammas cab
Åkte med familjen och familjen Blomgren på vallarnas friluftsteater i Falkenberg över en helg
August fyllde 21
Jag, Lovisa och Ida åkte till Rättvik på Gyllene Tider och umgicks helt plötsligt med massa hockeyspelare i Leksand
Var på allsång på Skansen med Emelie
Anmälde mig till reseledarkursen

Augusti:
August flyttar hemifrån
Gick Prideparaden med Muf
Hade en rolig katrineholmsvecka
Började spela volleyboll igen efter ett års uppehåll
Mamma fyller år
Slutade på Heimstaden och börja i Strångsjö igen

September:
Hade sjukaste utekvällen med tjejerna på Harrys
Var på Boda Borg med Lovisa, Ida och Ellen
Gjorde tatuering nr 2

Oktober:
Var på ansiktsbehandling hos Emelie som istället för 90 min tog ca 4 timmar
Fotboll, Sverige-Österrike
Gjorde premiär i elitserien

November:
Volleyboll varje helg, antingen a-lag eller superettan
Var på fotbollsgalan med Ebba 
Åker på reseledarkurs till Österrike, hade ingen aning om vad jag skulle förvänta mig

December:
Kommer hem från Österrike, väldigt nöjd. Får ett rekommendationsbrev och är utbildad reseledare
Får besked om flytt till Malmö - börjar packa och planera
Åker till Ullared med Maria och Ida 
Slutar ännu en gång på Strångsjö skola
Firar jul med nära och kära
Åker till Oslo över nyår och firar där med Lovisa, Ida och Malin!

Nu blickar vi in mot 2014!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar