söndag 8 december 2013

131208.

Klockan är 23:00 lö kväll och jag ska äntligen få soooova! Skulle ha suttit på bussen någonstans i Tyskland nu egentligen men pga av stormen Sven kom inte vår buss ner. Ungefär hälften av oss i gänget fick alltså stanna en natt till och bli flugna hem imorgon! De andra gänget fick åka med finnarnas buss hem. Tråkigt att splittras på det sättet. Tråkigt och sjukt att vi ska splittras överhuvudtaget. Det är ju nu vi lärt känna varandra..
Vissa av människorna jag träffat den här veckan kommer jag aldrig glömma av olika anledningar, vissa ligger varmt om hjärtat.

Under veckan har folk:
Blivit kära
Spytt flera gånger
Varit omänskligt trötta
Festat natten lång
Lärt oss massa fraser på finska
Skrattat något otroligt mycket!

Tack till alla som var med den här veckan!
Våra ledare Stina och Erik aka Lottis och Teddis, min grupp Bad Gastein som var oslagbara den här veckan- Simon, Frederik, Oliver, Victoria och Alexandra, min rumskompis Cajsa, alla andra som var med - Azra, Malin, Agnes, Simon, Albin, Oskar, Oscar, Anton, Felix, Linnea, Samuel, Emma, André, Joakim, Kristoffer x2, Jonas, Elsa X2, Ebba, Fanny, Mathilda, Emil, Pontus, Andreas, William, Hanna, Joar, Carl-Fredrik och Mattias. Jag tror det var alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar