onsdag 3 september 2014

140903.

Det är så skönt att ha kommit igång med träningen igen. Och det är så kul att vi har fått en (två) bra tränare! Då kan man verkligen bara fokusera på att utveckla sig själv utan att behöva tjafsa om vad vi ska göra och hit och dit. En tydlig och stark person som bestämmer är min melodi!
Dessutom älskar svettlukten och sunkiga knäskydd!

Jobbat idag också. Vi var i lekparken. Så himla varmt och skönt. Som en sommardag.

Tog även ikväll svängen förbi vattnet och tittade ut över havet. Det är sååå vackert. Jag blir häpen varje dag. Tänkte igår när jag cyklade hem att jag var här nere i Västra Hamnen typ 2010 med min syssling. Då var det betydligt minsta hus och mer typ leråker. Drömde och fantiserade om hur det var att bo här - och nu gör jag det! Jag älskar Västra Hamnen, och Malmö!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar