torsdag 18 september 2014

140918.

Happ happ. Torsdagen är förbi. Ska alldeles strax ta och hoppa in under täcket och släcka de två blå för imorgon börjar jag jobba 07:20.
Har idag hunnit med att tvätta och jobba. Något mer än så har jag inte gjort.
Eller jo, det roligaste idag - mamma har bokat in när hon kommer ner hit till mig för en "morochdotterhelg"! Det blir inte först över 1 advent. Men den som väntar på något gott..!

Imorgon jobbar jag två pass plus att jag ska till tandläkaren! Hade det varit för några år sedan hade jag nu varit superdupernervös inför det, eftersom jag hade rejäl tandläkarskräck. Nu tycker jag att det ska bli kul och skönt att bli lite fräsch i munnen! Håller dock en stadig tumme för friska tänder, mest för min plånboks skull och till viss del för att slippa borren och de andra läskiga verktygen!

Läste en, eller har läst flera, recensioner om Isabella Löwengrips hudvårdsserie. Den har fått riktigt bra kritik så därför köpte jag det häromdagen och idag låg paketet i postlådan. Nu ska vi se om min problemhy gillar den här serien! Hoppas hoppas hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar