fredag 5 september 2014

140905.

Hade seminarium i skolan idag. Gick bra förutom att jag blev sjukt irriterad över någon form av meningsskiljaktigheter, så att säga. Nog om det.. Kul iallafall när man kan diskutera viktiga frågor. Dessutom fick vi se en film med Charlie Chaplin. Var skeptisk mot att se 80 minuter film från 30-talet. Men det var länge sedan jag skrattade så mycket till en film (jag som i normala fall inte gillar komedier!)

Imorgon har jag två saker planerade..
1. Blodgivning - "ta hand om andra"
2. Frisören - "ta hand om mig själv"
Det är hög tid att göra något åt barret! Det är risigt, slitet, ful utväxt och ful färg överlag och ingen frisyrkänsla what so ever. Så, in med det nya och ut med det gamla. Vad jag ska göra visar jag imorgon när det är gjort..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar