söndag 21 september 2014

140921.

Haft en toppenhelg!
Igår var jag först på helkroppsmassage. Sen träffade jag Ida och vi käkade lunch tillsammans på stan.
Efter det var det bara dra hem och svida om för middag hos Emma tillsammans med Carro, Kerstin, Stina och Hannis. Supergod vegetarisk lchf mat blev det! 
Efter några glas vin så drog jag, Emma, Stina och Kerstin ut till KB. Första gången jag är på nattklubb i Malmö! Sjukt oklart varför det inte blivit något sådant tidigare.
Men, kul hade vi och det fick jag betala för imorse och i stort sett hela dagen. Men, Ida hämtade upp mig idag och vi drog till IKEA. Samt att vi avslutade helgen med en glass vid vattnet vid brofästet. Sjukt skönt.
Nu ligger jag i sängen och pluggar på vår presentation vi ska ha imorgon.

Veckan som kommer är fullpackad med saker så det blir till att somna tidigt ikväll så att jag ska orka!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar