torsdag 11 september 2014

140911.

Det är så roligt att jag nu efter några dagar i lekparken, med barnen jag jobbar hos, har lärt mig andra barns namn som också är där flera eftermiddagar i veckan. Dessutom tycker jag det är så konstigt att det är så många (!) barn där varje eftermiddag, för mig som är van vid att leka hemma i villan eller ute på den egna tomten är det helt annorlunda. Men, Katrineholm är ju definitivt ingen lekparksstad eftersom många barnfamiljer bor i villor och inte i trånga lägenheter som här..
Något annat som var lustigt idag under tiden jag jobbade var att jag blev skitsugen på korvstroganoff när barnen satt och åt det. (Jag avskyr korvstroganoff!) Men, nu ligger jag i min säng mätt och glad efter två portioner egen korvstroganoff, och gott var det.. Haha

Nehe. Dags att packa väska för imorgon. Blir en heldag med:
Jobb 
Studiebesök på akuten med min grupp
Ut till Oxie och låna Carolas bil
Jobb
Träningsmatch i Lund
Till Oxie och lämna bilen
Träffa Rebecka och dricka vin

Fint pyntat vid lekparken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar