onsdag 24 september 2014

140924.

Jahapp. Fick en känsla imorse av att jag borde ringa vårdcentralen pga den onda halsen. Jag är van att ha ont i halsen och alltid är det ett virus som inte går att behandla. Den här gången kändes det annorlunda, mer svullet liksom. Plus att det bara är feber och halsont och inte förkylning. Jag ringde iallafall och var där nu i eftermiddags.. Halsfluss! Min intuition stämde. Men jag är nästan glad för att det var halsfluss för det går att behandla! Så nu äter jag penicillin tre gånger om dagen i 10 dagar.
Såklart så är det väldigt opassande med halsfluss nu eftersom vi har volleybollcup i helgen, som jag nu inte kan vara med på.
Dessutom har jag ju beställt nya volleybollgrejer som jag hämtade ut idag.. (Knäskydd, t-shirt, shorts och ryggsäck) Är så träningssugen! Till och med de nya superkorta byxorna känns lockande att träna i! Och jag avskyr kortkorta byxor egentligen, men det ska de bli ändring på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar