fredag 19 september 2014

140919.

Nu har jag varit hos tandläkaren, hos folktandvården för ovanlighetens skull (har ju gått privat hemma i Katrineholm sedan jag fyllde 18).
De försökte såklart kränga på mig ett sånt där frisktandvårdstjosan som gör att man betalar en vissa summa varje månad. Jag var redan från början inte intresserad av det (de tittade lite konstigt på mig) men efter att tandläkaren gjort undersökningen konstaterade hon att jag inte behövde något sådant och att jag kan komma tillbaka igen om 18 månader..! Jag hade alltså inga som helst fel på mina tänder! De är jättefina och friska.
Ingen är gladare än jag och min stackars studentplånbok att jag bara behöver punga ut lite mindre än 500 kr en gång varje ett och ett halvt år. Tjoho..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar