torsdag 2 december 2010

all i want for christmas.

Även idag blev det träning.
Simning stod på schemat..
Jag och Lollo drog ner vid halv sju sju och tänkte att vi ska simma lugnt och skönt i vår takt.
Så blev det inte.
I simhallen sitter min förra tränare och massör Annika.
Hon frågar om vi vill vara med på handbollskillarnas träning.
Klart vi är på. Lollo var väl en aning anti men fick med henne.
Så i ungefär en timme kör vi stenhårt simpass avslutandes med stafett, allting med hög otroligt härlig julmusik strömmandes ur högtalarna.
Det var faktiskt riktigt roligt.

Nu är jag helt slut.
Har fixat pepparkakor med glasyr till mina elever.
Dom är så söta mot mig så dom ska få varsin imorgon innan dom går hem.

Nu ska jag göra mig iordning sen blir det sängen faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar