torsdag 30 december 2010

greatest story ever told.

Är mitt inne i en romantisk komedi.
Jag är kär i kärleken, igår var det Arn, förut i center. Nu i Oliver James.
Det är inte lätt, kan bli lite lätt svårt att hålla ordning på alla i slutändan.

Natten gick bra, jag vaknade när jag skulle, tack vare min digitala äggklocka.
Då blev det en tur ut till mysiga Granhed och en lunch med Emma. Vi återupplivade våra kok-konster med recept ur vår egna kokbok.
En liten promenad i skogen sen var det dags att gasa in till stan igen.

Iordningsfix på salongen med Ida. Jag färgade hennes hår (!) och hon färgade mitt. Så nu sitter vi här hemma nöjda och glada. Framför allt väldigt taggade inför morgondagen och årets första helg. Jag tror inte det kommer bli något annat än grymt.
Det var det här året, det har handlat om det bästa och det sämsta, där det bästa överväger det sämsta med mil. Så, gott nytt år gott folk, om jag inte säger det imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar