torsdag 16 december 2010

this afternoon.

Nu går det härliga till här hemma.
Har satt mig vid datorn och skrivbordet i en riktigt arbetsmässig anda..
Jag ringer diverse samtal, bockar av på min lista, skickar massa mejl, ordnar med hemsidan. Ja, jag känner mig nästan lika ambitiös som Blondinbella. Dock tjänar jag inte lika mycket pengar som henne när jag gör det här, men har fixat lite jobb och några 1000 med det. Härligt!

Fick jobba idag, till min stora lycka.
Nio imorse ringde Kikki och frågade om jag kunde ta två lektioner på eftermiddagen på Sjöholm.. Inga tvivel om saken. Dessutom var det i min "favoritklass", den klassen jag varit i mest där.
När jag jobbat det passade pratade jag med Kikki och har redan lyckats boka in mig på fyra dagar i januari.

Nu, back to business!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar