torsdag 30 december 2010

say what you want about me.

Ibland undrar man när och varför någon blåste ut min hjärna ur skallen..
Ida Plantins status på facebook 30 december 01,05
"anna glömde sin mobil hos mig och orkar inte åka tillbaka och hämta den trots att hon behöver den som väckarklocka imorgon. Anna Härnström har en lösning: jag har typ en jobbig lösning, men mindre jobbig än att åka tillbaka till dig. det är att ställa min digitala äggklocka på 99,99 minuter och vakna varje en och en halvtimma.. och ställa om den."
HUR DUM FÅR JAG VARA SOM GLÖMMER DEN?

What ever, det löser sig. Måste bara räkna om hur många gånger jag måste ställa om klockan så jag kommer upp tio. Haha, kul natt jag har framför mig.
Mamma kommer säkert gå och köpa en vanlig väckarklocka åt mig när hon läser det här.

Har iallafall haft en ARNKVÄLL med Ida. Jag är kär, vilken karl.
Sen gjorde vi klart vår sista film för året!

Well well, imorgon blir en dag fram till halv tre utan mobil, får se om jag överlever med hedern i behåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar