onsdag 15 december 2010

wishing that heroes they truly exist.

Först och främst måste jag berätta att till min lycka så såg jag ett stjärnfall när jag gick ut på Idas balkong för ungefär en timma sedan. (Självklart önskade jag mig någonting)
Och nu fick jag även veta att min kusin Alexander nere i Våxtorp såg samma stjärnfall. Det måste vara ödet?

Har inte gjort mycket vettigt idag, annat än att tvätta och hängt med allas vår Ida Plantin.
Så imorgon har jag några "att göra/måste göra" här hemma..
1. Diska
2. Plocka med alla hundratals klädesplagg som ligger i en fin kaosartat hög på min säng
3. Lägga undan saker som inte ligger där dom ska
4. Lämna in min kavaj hos kemtvätten
5. Ringa lite samtal
6. Gymma
7. Möte med Joel på kuriren
8. Lagavslutning med middag på Olympos

Avslutar lite vacker med budskapet..
"Det är utsidan som ger insidan en chans, det är insidan som ger utsidan sin glans."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar