måndag 6 december 2010

i'd put myself first.

Oxen 21/4-21/5

I den perfekta av världar skulle du packa din väska och resa till ett fjärran land eller åtminstone planera för en resa inom snar framtid, kanske flyr du undan din nuvarande situation? Pluto befinner sig i ditt tecken och detta gör att saker du trodde var avklarade dyker upp igen. Du kan inte ändra ditt förflutna, men du kan ändra ditt sett att se på det. Detta gör det lättare att se framåt.


Läskigt hur mycket horoskop kan stämma ibland!!
Resan är ju här inom en snar framtid, planeringen är ju redan gjord och i slutet av januari drar vi. Och ja, jag flyr nog undan min nuvarande situation med plugg och sånt.
De saker jag trodde var avklarade som dyker upp igen kan jag också bekräfta att dom har dykt upp, ganska nyligen, känner dock inte för att skriva ut vad det handlar om, Ida fattar.
Mitt förflutna tar jag bara med en nypa salt och tar det jag lärt mig av det med mig framåt.

Taget från veckorevyn.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar