tisdag 7 december 2010

into the groove.

Jag är dödstrött?
Jag är hungrig?
Jag har ont i nacken?
Jag borde plugga?
Jag fryser?
Jag tänker?
Jag gillar?

Sitter i soffan och har många borden, men tydligen inga måsten?
Jag måste ta tag i mig själv snart.

Har varit en lång dag, som alla mina dagar.
Plugg halva dagen.. Gym med bror och Lovisa. Maria var där så vi gick igenom hennes magpass, lär ha träningsvärk imorgon. Gillas. Träffade Jullebulle för en timmes promenad, sen tinade jag och bror upp oss i solariet.

Pratade även med en tjej från volleybollförbundet idag om min roll på GPt.
Fick vara med på en intervju som kommer finnas på deras hemsida.
Det hon visste om mig var att jag tillhörde en "känd" volleybollfamilj.

Morgondagen bjuder på en lika lång dag.
Men det mest relevanta med morgondagen är KVBS-Rättvik på Vallen.
Lite kluven vilket lag jag ska heja på, kommer nog heja på båda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar