fredag 24 december 2010

these words.

Har äntligen tagit plats i vad som måste vara världens skönaste säng. Min gamla hos mamma och pappa. Underbart, svårt att sova illa nu.

Jag kan inte riktigt förstå att det faktiskt är julafton nu. Min julstämning är verkligen som bortblåst. Självklart har jag ett enormt sug efter alla julklappar, det är trots allt bättre att få än att ge. Haha. Men allt annat?
Skinkmackan höll iallafall vad den lovade förut. Om jag inte hade fått den hade vi lika gärna kunna dragit ett stort fett streck över den här meningslösa dagen.
Bara negativ, jag vet. Men migrän önskar jag inte ens min värsta fiende!

Iallafall, när jag vaknar igen kommer jag vara på mitt bästaste humör och ha en underbar julafton, mycket mer kan inte gå fel hoppas jag.
Kärlek åt alla! God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar