onsdag 1 december 2010

you're an allstar.

Vet ni hur gott det är med krögarpytt, ägg och ketchup efter träning? Mega.
Stannade kvar extra efter träningen och nötte lite på anfallen.
Ingrid blev stolt över oss sex tappra. Ida, Lollo, jag, Miche, Lotten och Ohana.

Det var en trött och övertrött träning.
Jenny: "Anna, vad gör du för nåt?"
Jag: "Jag väntar på att en boll ska komma till mig, jag jagar ju inte."
En kort paus.
Jag: "Det är så man gör med killar vet du Jenny."

I bilen hem (Jag, Ida, Miche och Lotten)
Ida: "Jag har sån där ADD"
Jag: "ADHD heter det väl?"
Ida: "Men det finns ju fler bokstavskombinationer."
Miche: "Jag har ABC"
Jag: "Då har jag HIV i sådana fall."
Ida: "Vet ni att Katrineholms ungdomskör har kombinationerna KUK."
Sen kom en massa olika förslag på att vi var stora fan av Katrineholms ungdomskör.

Jaaa, vi snackar övertrött humor.
Inte nog med det. Vi släpper över en kille med en saint bernard vid ett övergångsställe.
Ida öppnar dörren och skriker "Båååååååtsman".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar