måndag 27 december 2010

i've been watching you.

Har spenderat halva kvällen på bio med min gamla rara vän Emma. Gick på gymnasiet ihop och hade innan idag inte träffats sen i juni 09. Det är helt sinnessjukt. Ändå känns det som om det inte var mer än en vecka sen, allt är precis som vanligt. Bara att det hänt lite mer saker i våra liv sen sist.
Trevligt var det iallafall och vi ska försöka klämma in en fika redan på onsdag igen.

Förövrigt har min dag bestått av jobb, till min stora lycka, lite pengar i fickan.. Plockade tillsammans med Lovisa, Lotten, Jenny och Emma ut typ tjugo hotellrum på möbler, då snackar vi alla möbler i rummen. Sen fick vi storstäda de sju sviterna som finns där. Ett rum hade haft en ordentlig fest med skumpa, av den dyraste sorten.
När vi var klara med det blev det gym, skönt som vanligt.
Sen åkte jag och Lollo hit hem, åt gino, kollade det okända och färgade hennes hår. Blev asbra, jag borde bli lärling hos Ida!

Imorgon blir det en tripp till Norpan, gym, GP-möte och tisdagsmys.
Förresten, min bror skrev "älskar dig" till mig för en stund sen, lite framtvingat kanske, men ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar