torsdag 23 december 2010

the christmas is you.

Värd dag. Kul jul är verkligen ett passande uttryck!
Jag har legat däckad i min säng heeeela dagen. Det kallas även för migrän och jag hatar det.
Vid femtiden rörde jag mig ändå upp ur sängen för att plocka iordning mina grejer och åka till mamma och pappa. Nu sitter jag här i soffan (efter stark migränmedicin).
Mamma steker de sista köttbullarna och jag väntar på den första årliga skinkmackan med senap. Det är det absolut bästa med dan före doppardan! Men ischokladen är ju inte dum den heller..

Lite tokigt blev det ju dessvärre med att migränen inföll just idag. Jag kom ju aldrig ner till systemet och mamma missuppfattade mig, så, jag har fyra bacardi breezer till morgondagens juldagsfirande. Kul jul återigen.

Det börjar ju bra hörni?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar